النوع دة من البنات هو حلم كل الرجالة و اى راجل

Posted: أغسطس 11, 2010 in فن الاغراء
النوع دة من البنات هو حلم كل الرجالة و اى راجل
للبنات – ازاى صاحبتك مخلية كل الرجالة بيحبوها و عاوزين يتجوزوها
التقمص سلاح اساسى من اسلحة الاغراء. سلاح مستخدم كثيرا بحسن نية و بدون قصد من اغلب البنات و جايب نتايج هايلة و يثير غيرة اصدقاءها من البنات التانيين.
في بنات طبعها فية شوية من طبع الرجالة مع الحفاظ الكامل بكامل انوثتها و سيكسيتها و جاذبيتها الجنسية الانثوية . في حجات بنات معروفة زي الحب المعروف للون الروز و حب الدباديب و حب القصص العافية و غيرها. و اغلب البنات ما بتحبش الفيديو جيمز و مابتحبش افلام الاكشن و العنف و الرعب. مابتمارسش العاب عنيفة . مابتتكلمش عن الكومبيوتر و الموبايل زى الرجالة و مش مهتمة انها تعرف اخر اصدار من اصدارات مايكروسوفت و ابل ماكينتوش.
الراجل هو اللى عندة الاهتمامات دي. و لما الراجل بيكون عندة اهتماماتة كراجل بيحب بيتعامل مع ناس تبادلة نفس الاهتمامات صح؟ طبيعي. فاصحابة بيكونوا ولاد بيهتموا بنفس الموضوع. الموضوع بيعدى اطار الصداقة و بيدخل في اطار الحب و الاثارة الجنسية و الاغراء لما نفس الاهتمامات الذكورية دي يكتشف انها محل اهتمام بنت زميلتة او انتيمتة. الموضوع في الاول بيبدا عادى مجرد مشاركة في شوية اهتمامات و بعد كدة بيطور الى ان الحوار يدخل في اطار اعمق من مجرد احديث عن الكمبيوتر و البرامج الحديثة و يتطرق الى المناقشات و تبادل الافكار و الاراء و اخد الراى و المشورة و كمان حل امشاكل.
لما العلاقة تتطور بالطريقة دي بين اتنين كان بينهم تبادل اهتمامات ذكورية بيحصل بينهم اغراء متبادل خصوصا لو الراحل نفسة اعطى البنت اهتمامتها الانثوية اللى اى بنت بتحتجها من اى بنت بحيث انة مخليها مش محتاجة صحابها البنات.
بيبدا الراجل يحي بانجذاب شديد لبنت دي و بيحس معاها باحساس تانى. هو دة تاثير اغراءها علية. و مسبب انجذابة ليها الشديد المخلوط براحة نفسية و اثارة جنسية بيكبتها عشان ماتزعلش منة لو كشف عنها بس هى اوقات بتحس بيها و بتثار هى  كمان من لمسة ايدة و هى بتسلم علية.
دة مبدئيا شرح للاسباب اللى بتخلى بنات كتيرليها اصحاب ولاد كتير اكتر من اصحاب بنات و كل ولد تتعرف علية يوقلها انا بحبك  و معجب بيكي.
الجراءة :
من ضمن الحجات اللى بتثير الرجالة من الستات الجراءة. الجراءة صفها ذكورية. لما البنت اللى كلها انوثة تبقى جرية بتبقى مثيرة جنسيا لابعد الحدود. و جراءتها في الكلام و التعبير عن رغبتها الجنسية و الكلام اللى يوضح مدى متعتها و اية اللى بتحبة و يجننها و يهيجها دة بيخلى الزوج هايج جدا و مراتة معلقة في بالة على طول.
ماتخافيش تبقى جريئة مع جوزك. لما بتصدم من جراءتك فجاة مايجراش حاجة. اصلا تتنيحتة دي و انتى جريئة لبة بيدق فيها و دليل على انك وقفتى لة بتاعة لحظتها في ساعتها كدة فجاءة تاثير جراءتك و كلامك الجرئ علي ودانة.
لان الجراءة دي في وقتها لما تبقى انتى هايجة و تقولى لجوزك
 ماتيجي تلعب فيا شوية
عاوزاك تقطعنى بزبك انهاردة
الكلام اللى مكتوب في كتاب الكلام المثير جنسيا للرجال و النساء – لو عاوز نسخة ابعتلى ايميل و انا ابعتهولك – الكلام دة مثير لية اصلا ؟ سر اثارتة انة جرئ و الجراءة صفة ذكورية و لما البنت تبقى حلوة و هايجة و بتحب تتناك جوزها بيبقى مبسوط بهيجانها و بيهيج موت لحظة تعبيرها عن رغبتها الجنسية بجراءة تحرك مشاعرة. معنى جراءتها انها هايجة و ممحوزنة و بتموت في زبة و بتموت في نيكة فيها لدرجة انها نطقت بطريقة مش متعودة عليها. يعنى قوتة الجنسية و حبها و لهفتها علي زبة نطقها و الا عمرها ما كانت هاتبقى جريئة كدة. هو دة الاحساس اللى الراجل بيحس بة و بيكون سبب في انة يهيج على مراتة لما تقول كلام بالمنظر دة.
لجراءة في الحركات مثلا بتهيج الراجل جدا. لما تيجي و هو واقف تمسكية من زبة. او تقلعية البنطلون. دى كلها حركات جريئة لما تتعمل مع جوزك مهما كان طبعة و حتى لو كنتى مش معاوداة على كدة، و تاثيرها بيكون اقوى لما تبقى مفاجئة و انتى مش معوداة على كدة .
الجراءة في الطلب و الافشاء عن الرغبات. لما تبقى بقالك كتير ماتناكتيش و جوزك واحشك و تقابلية و انتى بتفتحى لة باب الشقة و انتى بتبوسية تقولى لة في ودانة بهيجان و حرارة ( نيكنى) . وشة هايحمر و يهيج علييكي في ساعتها ومش بعدي – و دة الغالب الى بيحصل – يسحبك على السرير و يقلعك الكيلوت و يفتح سوستة البنطلون و يدخل زبة في كسك و ينيكك سواء فجاءة او قبلها يحضنك و يبوسك شوية و يمسكك من بزازك و طيازك حد ماتسخنى و بعدها يفتح لك رجليكي و يقلعك الكيلوت و يدخل زبة منغير ما يقلع هو هدومة . شوفى تاثير الكلام بالجراءة دي بيعمل اية؟ دة الى بيحصل على طول و في الغالب في لحظة جراءة زي دي.
و هو بينيكك دوجى ستايل – اللى هو الفرنساوى لما بتكونى موطية و ركبك على السرير و ايدك ساندة على السرير و هو واقف وراكى بينيكك في كسك – و ماسكك من طيزك و هو بيدخل زبة في كسك جامد و بيفتح لك طيزك بايدة و هو ماسكها جامد و يدخل زبة اوى و انتى تروحى قايلالة اضربنى على طيزي و يضربك و تصرخى من المتعة و تقولى لة كمان اضربنى كمان و يضربك تهيجي اكتر و تقولى لة اااااااااااااااااااااة نيكنى جامد اوى يروح مخبط فيكي اوى و هو ماسكك من طيزك جامد. انتى الى بتحركى مشاعر جوزك عشان ينيكك جامد كدة. حركتة بطيئة و انتى في منتها الهيجان اصرخى لة  نيكي جامد نيكنى نيكينى اوي نيكنى جامد لحد مايتحمس و يخبط فيكي ز كل ما يخبط اكتر كل ماتصرخى و تحمسية اكتر و يخبط فيكي اكتر
لو جوزك باقلو كتير ماناكيش و انتى هايجتية بالمنظر دة و بدا يخبط فيكي جامد احتمال يجيب بسرعة في ساعتها. عشان حركة زي دي ماعكننش عليكي و تقطع عليكي متعتك ، مصى لة زبة الاول لحد مايجيبهم و بعدها يريح شوية و بعدها ينيكك تانى لحظتها لما ينيكك بسرعة مش هايجيبهم في كسك بسرعة هايكول معاكى.
النوع دة من البنات هو حلم كل الرجالة و اى راجل
من اكتر الحجات اللى تهيج الرجالة من بنات جريئة بالمنظر دة الهزار و الضحك بجراءة و قلة ادب في الحجات دي. كل ما تهزر و تضحك جوزها بشقاوة و قلة ادب يهيج عليها اكتر . و تبقى بالنسبالة حتة سكر و بنت لقطة و مافيش زيها.
خاصتا لو حافظة نكت قليلة الادب او تحكى لة على موقف يهيك حصلك زمان و انتى صغيرة و يضحك في نفس الوقت. و جوزك ماتخافيش منة. و كل مايكون مقفل كل ما الحجات اللى زي دي تهيجة و تجننة اكتر عليكي. اتغيرىر مع جوزك و ماتخافيش.
تحذير :
الاول :
الاسلوب دة ممتاز و ينفع مع جوزك جدا و هايخلية يتهبل عليكي. بس تاخدى بالك. طريقتك دى عيبها ان لو البنات صحابك عرفوا ان جوك متعلق بيكي و بيموت فيكي بسبب طريقتك دي هايبدا يغيرو منك و يكرهوكى و يهاجموا الاسلوب دة و ينقضوة رغم انهم نفسهم يبقوا زيك و عاوزين زوج زى زوجك يتقبل النوع دة من المناغشة و الهزار و الضحك.
يعنى اخت جوزك المفروض ماتعرفش حاجة عن طريقتك دى. اصحابك البنات اللى مش قريبين منك ماتحكيش اسرارك دى ليهم. حتى لو صاحبتتك الانتيم بتغير ماتقوليلهاش على الطريقة دي لانها لو عرفتها و ماعرفتش تعملها و ماجبتش نتيجة معاها هاتقول عليكي قليلة الادب مش هاتقول ان العيب منها و لا ان جوزها مش مديها فرصة.
الثانى:
تخلى بالك من جراءتك دى انها ما تتطورش و تبقى قلة ادب و وقاحة مع جوزك. تخلى بالك الطريقة  دي مش مناسبة غير لما يكون ليها مكان . اقصد تخلى بالك ماتكونش طريقتك عمال على بطال في حياتك اليومية مع جوزك . يعنى تعملى كدة بس ما تبقى هايجة و عاوزة تتناكى و جوزك واحشك و هعاوزة تهيجية. لكن في الايام العاجية و و المناقشات العادية ماتستعمليش الفاظ سوقية و اوعى مثلا لما تايقي منة تشتمية شتيمة من الشتايم الجريئة زى مثلا يا متناك او يا خول.
كدة انتى العملية معاكى دخلت في بعضها و جراءتك دى سببها قلة ادبك مش هيجانك و حبك لجوزك اللى خرجك عن حدود مشاعرك و خرجك عن سيطرتك على نفسك في السكس و انتى بتتناكى.
الاسلوب قيليل الادب لو فية سوقية في الالفاظ في وقت الخلاف هاتقلبي جوزك عليكي و فعلا هايقول عليكي قليلة الادب و هايفسر جراءتك معاة في السرير و انتى هايجة و انتى بتتناكى سفالة منك مش حبك لة .
اضافات هامة جدا :
اهتمامات فكرية خاصة بالرجالة
مش الجراءة بس هى السلاح القوى مع جوزك عشان تثيررية جنسيا و تغرية بشخصيتك الجذابة جنسيا.
اللى بيحرك مشاعر الرجالة ناحية الستات انها تبقى مميزة عن باقى الستات و يكون ليها اهتمامات فكرية خاصة بالرجالة و نادر ما تلاقى بنت كدة . نادر ماتلاقى بنت تقرا في الحجات دي او تهتم بالحجات دي . او تتكلم في الحجات دي. النوع دة من الستات هو اللى يجنن الراجل و يهيجهم..
بعد ثقافتك و قراءاتك و يبقى ليكي تفكيرك . تتفرجى على برامد في التليفزيون الرجالة بس هى الى بتحي تتفرج عليها
كلامك معاة بعد كدة هايخلى عندة اعجاب و رغبة شديدة و بعدها مايلاقيش احساس جواة غير انة عاوز يقطعك نيك.
لو تلاحظى او لو عاوزة تاخدى بالك، جوزك لو بص لواحدة تانية غيرك هاتلاقى صفتها هى الصفات اللى كاتب عنها فوق دي. لان هو دة النوع من النسوان اللى بيخلى الرجالة تتغير و تروح في حتة تانية بعيدة عن زوجاتهم.
يعنى ماتحتاريش و ماتضربيش اماس في اسداس
الموضوع مش موضوع جمال و جسم بس
ممكن واحدة تكون جمالها اقل منك بكتير و جسمها مايجيش جمب جمال جسمك حاجة و جوزك يتهبل عليها لو فيها اللى فوق دة و انتى مافكيش المواصفات الذكورية دي.
ملحوظة  هامة جدا:
مش معنى كدة انك ماتبقيش بنت و ماتبقيش ليكي اهتمامات انثوية . يعنى اهتمامتك كواحدة ست ماتضرش و ماتمسهيهش. دة بالعكس، جوزك لما يشوفها فيكي شوية و يشوف الاهتمامت الذكورية شوية هاتلاقية بيهيج عليكي و عندة فضول يقرب منك اكتر.
الراى و التعبير عن الاراء:
عشان كدة الراجل بيحب الست اللى ليها راى و تناقش و تتكلم. لان المناقشات دى طبيعة ذكورية . محتاجة جراءة  . بس تسيبي لة مساحة يبقى لة القرار الاخير. مايبقاش ليكي موقف سلبي و مالكيش راى. بس ىيجي في اوقات تانية تقولى اللى تشوفة . و ماتقوليش رايك.
خلى بالك من التمرد :
الحاجة الوحيدة اللى تخوف الرجالة من االنوع دة من الستات التمرد و انطك تخرجى عن طوعة. تكسرى كلمتة و ماتسمعيش كلامة و تتحدية اودام الناس و تبقةى سبب في ان الناس تقول علية انة مش راجل و مالوش كلمة على مراتة. هو دة اللى بيخوف الرجالة من النوع دة من الستات. و بيخاف يتجوز واحدة كدة. و يخليهم للمتعة فقط. يعنى يتجوز واحدة ضعيفة و مش جريئة عشان عاوزها تعيش معاة و بيخاف تخونة او تتمرد علية.
فانا مش بقولك تبقى طبعك كدة  انا بقولك خليكي بنت زى مانتى و ضعيفة و كل حاجة بس الحجات اللى قلت لك عليها فوق دي تبقى مع جوزك على طول هايحبها اوى بس ماتنسيش نفسك و تخليكى كدة للمتعة فقط. لكن في الجد و المناقشات الحجات دى تختفى منك. و الا هاتتقلب نكد. الا لو كانت هاتنفع و يكون ليها دور ايجابي و تيغير الوحش للحلو. يعنى ماتقليش بيها ادبك على جوزك.
فانتى خليكي الست اللى جوزك لما يحب عينة تزوغ عينة تزوغ عليها. اللى لما يحب يخون مراتة يخون مراتة معاها . بس حافظى على الست اللى لما يحب يتجوز بتجوز واحدة زيها . الست اللى عمرها ماتتمرد علية و عمراها ماتفرض رائها و عمرها ما ترفع صوتها علية .و تعملة الف حساب اودام الناس و اودام اهلة. التوازن دة لو عملتية هايبقى جوزك و مافيش واحدة هاتقدر تاخدة منك

احصل على نسختك المجانية من كتاب
الكلام المثير جنسيا للرجال و النساء
لطلب نسختك ارسل رسالة الى
محتويات الكتاب:
كلمات الرجال المثيرة للنساء و كيفية استخدمها.
و انت مع مراتك في الكافيتيريا
السكس فى التليفون مع مراتك
كلمات النساء المثيرة للرجال و كيفية استخدامه
اتمنى قراءة تعليق الرجالة و الستات على المقالة
اكتب رايك  في المكان المخصص هنا في اخر المقالة
طريقة ترك التعليق :
في التعليق باسم اختار مجهول
ثم اضغط على كتابة تعليق
لو عندك حساب في جوجل اختار حساب جوجل بدل ما تختار مجهول
يفضل ترك امضاء يوضح اذا كنت ولد ولا بنت مع ايميلك و لك الخيار في مسئلة ترك ايميلك

About these ads
تعليقات
  1. Anonymous قال:

    مشكور على المقالة فيصل الشهراني

  2. حلو اوي وصفك دة كوني الست اللي لمي يحب جوزك يخونك يخونك معاهاوفعلا رجالة كتيير اوي بتخاف تسيب نفسها للست لا يتمردوا عليهم وصوتهم يعلي ويضعفوا ادامهم

  3. Asheq Eleyoon قال:

    انا لسة يوم الاتنين اللى فات مريت بالتجربة دى مع صديقتى بحذافيرها , واندهشت جدا من جراتها الغير معهودة , لدرجة انها رحبت جدا بالمعاشرة الشرجية من شدة الشهوة والتحرر الكامل على السرير معايا رغم انها ثالث مرة نمارس مع بعض فانا فاهم طبيعة المراة الجريئة فعملت ممارسة عنيفة جدا معاها خليتها تمص قضيبى واحطة فى زورها واضربها على وشها بية وكانت بتشتمنى وهى بتصرخ نيكنى يا خول يا متناك فكنت ببادلها الشتيمة بشتيمة اقسى وكانت بتتلذذ بدة , وضوافرها بتجرح فى لحم كتافى وبطنى وتصرخ زى المجنونة وتعضنى فكنت بضربها على طيزها جامد وبطنها وبزازها وبوصل قضيبى لرحمها يضربة وبطعنة جامد جدا جدا فتصرخ وتتشنج وعيينها تدمع بغل حتى جابت دم وحاطط زورها بين سنانى , بس بعد كدة قالتلى انها فعلا كانت هايجة جدا عليا وانى الراجل الوحيد اللى بيهيجها وبتتحرر معاة بالشكل دة ومعايا بتتحرر من كل قيودها وانها محتاجة منى عنفى وقسوتى وشدة شهوتى زى ما هى محتاجة احترامى ليها وحنانى وعطفى عليها , فرحبت بشهوتها واستمتعنا جدا فى اليوم دة , فياريت كل راجل يسيب الفرصة لصديقتة او زوجتة تخرج كل مكنون شهوتها بحرية بدون قيود لان حسيت انها ارتاحت بجد بعد الممارسة لدرجة انها نامت فترة طويلة اوى بعد المعاشرة.واهم شئ احترام الطرفين وحنانهم على بعض بمجرد ما يقوموا من على السرير . شكرا على المقال.

أضف تعليق

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. تسجيل خروج   / تغيير )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. تسجيل خروج   / تغيير )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. تسجيل خروج   / تغيير )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. تسجيل خروج   / تغيير )

Connecting to %s