الكلام اللى يهيج الستات – الكلام الذى يثير المراة جنسيا

Posted: يونيو 4, 2010 in ليلة الدخلة, المداعبة, الجنس على التليفون, الطريقة اللى المراة تحب الرجل يمارس الجنس بها, اثارة الزوجة

الستات بطبعهم لما الكلام يكون عن الامور الخاصة بيهم مع الرجالة بيكونوا كتومين جدا و محوطين على الفاظهم و عادتهم و اسلوبهم بسرية تامة .
بينهم و بين بعض بياخدوا راحتهم و يستعملوا الفاظ بناتى او ستاتى . بيتكلموا في حجات ستاتى و بناتى مع بعض. طريقة كلامهم في الامور – لا اقصد المياصة ولا الانوثة – لكن اقصد اسلوب الحوار بيكون ستاتى .
و كانهم من اسرار الدولة العلية . ههههههههههههههههه و بعدين بيستعبطوا استباط يا جدع !!!!! يقولوا الرجالة يتبص للستات و الرجالة عينيها زايغة و الواحدة فيهم اصلا عنيها تدب فيها رصاصة . و كل الستات عندهم فضول في عنيهم يفضحهم. و الست من دول – محترمة و كل شئ – لما تشوف راجل لاول مرة ترزعة نظرة كدة تجيبة من فوق لتحت تفصصة من شعر راسة لجزمتة . و بدون اى خجل. طب هى النظرة الفاحصة دى مش عيب ؟ ولا انتوا تبصوا و تفصصونا و احنا واقفين و لما يجي الواحد فينا يبص لواحدة فيكم يبقى اجرم؟ و الغريبة يا جدع عينهم سريعة جدا. تبقى حاسس بالبت و هى بتبصلك و لما تيجي تواجها بعنيك و تبصيلها تروح مودية عينيها الناحية التانية بسرعة رهيبة و فعلا مايبانش انها بتبصلك. لكن حنا لو حاولنا نعمل الحركة دي مابنعرفش. تيجي تبص على بت و لما تيجي تبصلك و تشوف انت بتبصلها كدة لية لانها حاست انك بتبصلها – تيجي تودى عينك الناحية التانية ماتلحقش. يئفشوك على طول.
عشان حنا مابنتكسفش و عندنا جراءة ، ما بنعلقش على نظرات الناس لينا. لكن لو كنا بنحسب عليكو نظراتكم حسب احساسنا و بطلنا الجراءة، مش هانسمحلكم تبصوا على حدا زى ما بتعملوا معانا.
و بسبب المهارات دة كل الرجالة مش فاهمة حاجة عن الستات و لا عن طبيعتهم الجنسية . محوطين على طبعهم و احتياجتهم بالسرية و قفلين عليها بالقفل و المفتاح. و تعمل مش هاممها و انت تصدق. و هى تكون غرقانة في شبر مية.
بس كل دة الغرض منة انها تحافظ على كرامتها و نفسيتها العزيزة بينها و بين نفسها و تلود الرجالة وراها. تبقى هى واقعة في الواد و هاتموت علية و الواد حاسس انها ولا هنا و مش هاممها و نفسة يطول منها نظرة رضا.
بس الاسرار خلاص يا بنات مابتقتش اسرار. كل شئ انكشف و باااااااااااان . ههههههههههههه
اتعلمناكم خلاص. مابقتوش سر زي زمان.
و المهم انكم متاكيد ان الرجالة مش فاهمة حاجة عن الستات . بجد فعلا معاكم حق لانكم محوطين على اسراركم بطريقة رهيبة . لما الواحدة فيكم تكتشف ان الراجل عرف حاجة من عادات الستات و هى مش معروفة غير وسط الستات بس بتستغرب ، اية دة ؟ هو عرف ازاى الحجات دي؟ دى حجات ستاتى ماحدش يعرفها غيرنا.
اكننا يا خى افشننا سر الكونغ فو و خرجناة من معبد شاولن . زي مالصينيين و معبد شاولن زمان غضبوا على بروس لى لما بدا يعلم الكونغ فو للاجانب. اجانب دى مقصود بيها الغير صينيين . ساعتها زعلوا منة. لان دى اسرار معبد شاولن.
اهو الستات عاملين كدة بالظبط.
الكلام اللى بيتقال بين الستات – فيما يتعلق بالامور الجنسية – و بعضها بالفاظة العامية لو الست اتكلمت فية مع راجل تثار جنسيا
بس الالفاظ اللى بتستعملها الستات مع بعضها مش كلها نفس المستوى.
صحيح ان الافاظ العامية الجنسية هى اللى بتثير الستات . لكن مش بتستعمل كلها زي ماهى كدة بينهم و بين بعض في الكلام. في بينهم شوية حرج . و عامل التربية و البيئة بيأثر. لان كل بيئة ليها الالفاظ اللى بتستعمل فيها. يعنى بنت تعليمها انجليزي لما تيجي تتكلم مع بنت من نفس مستواها تقول اندر وير ماتقولش كيلوت . البنات دلوقتى اغلبهم بيستعملوا الالفاظ الانجليزية عشان يداروا الحرج بتاع الكلمة العربي. سونتيان بقت برا. دورة شهررية بقت بيريود. بس مش كل البنات كدة. في بنات عادى تيتعمل الالفاظ دى كدة. اللى عاوز اوصلة ان لالفاظ الخاصة دي لما تعرف ان مراتك بتستعمل انهى واحدة فيهم استعمل الالفاظ اللى بتستعملها. عشان هى تقول اندر وير عشان مابتحبش كيملة كيلوت. كيلوت تقيلة على ودانها. طبعا مش كل البنات كدة في الكلمة دي بالذات. بس دةمثال يعنى. يعنى دلوقتى كلمة دورة شهرية اغلب الينات تقولها بيريود. لما تيجي انت تقولها دورة تحس انك بيئة . او تحس ان الكلمة غريبة على ودانها. او انها مش مريحاها. هى دي الفكرة بصفة عامة . بس الاصل في الكلمات الاصلية انها هى المثيرة . يعنى لو البنت بينها و بين صحبها المقربين جدا بتستعمل كلمة سونتيان و معاك او مع صحابها العاديين منعا للاحراج بتستعمل كلمة برا. لما تعودها على كلمة سوتنيان منك ، بتحس بقربها منك و انكم واخدين على بعض فتثار جنسيا عشان انت ولد. هى دي الفكرة. هى مش هاتثار لو استعملت الكلمة مع البنات. لكن فكرة انها بنتستعمل الكلام دة مع ولد و بعدين انت مش اى ولد، انت قريب منها و من حياتها الشخصية لدرجة ان مافيش حرج بينكم فعادى على ودانها لما تسمع منك كلمة سونتيان ، دة معناة انك فيك حاجة خاصة . ليك استثناء عندها. دة اللى يثيرها. فاهم؟ بعنى احساسها بالقرب منك و تعودكم على بعض و استعمالكم لافلاظ خاصة بيكم دة اللى يثيرها.
بالنسبة لمصطلحات اعضاء الجسم. مش كل الكلام العامى بيتقال بين البنات . برضوا بيستعملوا مصطلحات انجليزي. و في بنات بتقول الكلمة زى ما هى كدة بينهم و بين بعضيهم. و في كلمات بتكون تقيلة على ودن النتت زي كلمة طـيـ* مش مريحة لودان اغلب البنات و تفضل مرادفات ليها زى هانش. او اى مرادف تانى حسب اللكنة العربية الخاصة ببلدك. لكن كلمة طـيـ* تثير بنات تانية لو استعملتها مع جوزها. دة برضوا عشان خاطر الخصوصوية اللى بينها و بين جوزها . فاهم؟. يعنى استعمال الكلمة اللى ماتقدرش تقولها مع اى حد تانى مع جوزها بس دة في حد زاتة يحسس البنت بقربها منة و حبهم لبعض و يثيرها لما تسمع الالفاظ دى منها. المهم تفهم اية اللى ممكن تستعملة و اية اللى تقيل على ودانها. في بيكون تقيل على ودانها بس ممكت تتعود علية و تثيرها بعد كدة. لكن في تقيل على ودانها بيقرفها و يقذذها. تقدر انت تفرق بين اللافاظ و تاثيرها على ودانها و احساسها بيها لما تسمعهلها و تشوف رد فعلها. و تقدر تعودها على الالفاظ اللى انت عاوزة لو عاوز.
دة كدة مبدئيا كمقدمة عشان تفهم الفكرة .
البداية بتكون ازاى؟
الاول انت لما تكون قريب منها و بتحبوا بعض و متجوزين . عشان اى حاجة تطلع من بؤك تثير البنت جنسيا لازم يكون فيها شرط اساسى . انها تكون مفهمومة ببساطة تساعدها انها تتخيل اللفظ يعنى العضو اللى انت بتتكلم عنة و تتخيل اللى انت بتقولة بيتعمل ازاى. يعنى تقدر تخلق هى صورة في خيالها تتصور بيها العضو اللى بتتكلم عنة بيتعمل فية اية و ازاى . اكنة فيلم في خيالها. انت مش بتقول الكلمة تروح مثارة. انت بتحطها في جملة تصور حركة مداعبة بتعملها انت على العضو دة.
يعنى و انت اعد جمب مراتك في الكافيتيرا، لما تقرب منها و تقولها في ودانها : انا نفسيى امسكك من صدرك اوى دلوقتى و حشنى اوي. السطر دة و هى بتسمعة بتتخيلك و انت بتمسك صدرها و يحصلها استجابة في جسمها اكنك مسكتة فعلا. تثار و جسمها يسخن و تغرق. تغرق يعنى المهبل بتاعها يتبل.
 لما اليست تثار جنسيا بينزل منها افرازات لزجة لونها شفاف زى بياض البيض دورها انها ترطب المهبل من جوة عشان لما عضوك يخش فيها مايوجعهاش. و القادة الاساسية في ممارسة الجنس مع زوجتك اللى الرجالة اغلبهم يجهلها انك المفروض ماتفكرش انك تدخل عضوك الا لما تتاكد ان المهبل مبلول تماما من سائل الهيجان دة. و السائل دة مابينزلش من اول كلمة. حسب استجابة الست. ممكن من اول كلمة و ممكن بعد شوية كلام. حسب مودها و حسب اخر مرة مارست الجنس فيها كانت امتى و حسب حالتها النفسية.
يعنى انت لما تقولها في ودانها : انا نفسي امسكك من صدرك اوى دلوقتى و حشنى اوي. كان السطر واضح يسمحلها انها تتخيل حركة بتتعمل بهدوء و تاخد وقتها انها تحس بيها. لاحظ انك استعملت استعملت كلمة صدرك مش بـ*ك . رغم ذلك الكلمة اثارتها لانها محطوطة في جملة ليها تقدر مراتك تتخيلها.
غير لما تقولها هامسكك من صدرك و تسكت. الفرق بين الجملتين ان لاولى انت وصلتيلها في الاول احساسك و شوقك لانك قلت انا نفسى . كلمة امسكك دى جامدة. الكاف اللى في اخر الجملة دي تاثيرها على عليها. لما تيجي تحكى لصاحبتها تقولها مسكنى. بس . كلمة شاملة احاسيس كتير. بعدين قلت اوي . وصلتلها شدة رغبتك. كلمة دلوقتى حسستها انك ملهوف عليها و مش قادر تصبر على احساس صدرها بين ايديك. و بعدين كلمة وحشنى اوي حسستها انك مشتاق لصدرها من ساعة اخر مرة مسكتة فيها. شوف مجموعة الاحاسيس اللى وصبتها في سطر واحد؟ وصلت ازاى؟ و شوف الفرق بين السطر دة و بين قولك : هامسكك من صدرك. ممكن تتخض ساعتها. لما تقولها عاوز امسكك من صدرك هاتثار. عشان انت بتععبر عن رغبتك و هاتتخيلك و انت ماسكة فاهتثار. لكن مافيش في الجملة دى مجموعة الاحاسيس الجميلة زى جملة: انا نفسيى امسكك من صدرك اوى دلوقتى و حشنى اوي. فيها شوق – خصوصية بيها هى بالذات – رغبة ملحة – لهفة – شوق اكتر. فهمت ازاى؟ هو دة المبدا الاساسى . ان كلامك يخليها تخيل حركة . و يكون موصل مجموعة من الاحاسيس مع بعض.
المبدا الاساسى :
 ان كلامك يخليها تتخيل حركة . و يكون موصل مجموعة من الاحاسيس مع بعض.
عشان كدة مهم جدا في الاول انك تبقى فاهم كويس مراتك نفسها في اى نوع من الاحاسيس تطلع منك انت تجاها هى .
اي ست ، اي ست، تحب ان جوزها يكون :
ملهوف عليها، مش قادر يصبر عليها ، مش قادر يستنى ، مابيشبعش منها ، مايقدرش بستغنى عن احساسة بيها و عن جسمها ، بيحبها اوي، بتوحشة اوي، بالة مشغول بيها على طول، بيتكلم معها في سرة و هى مش معاة.
و قول كلامك مبنى على الاحاسيس دى. و ضيف على الاحاسيس اللى فوق دى احاسيسك انت اللى حاسس بيها ناحية مراتك  لو انا ماذكرتهاش هنا.
و اللى يخلى كلامك مؤثر اكتر انك :
و انت بتتكلم ، تتصور اللى بتعملة في خيالك زي الفيلم و توصفة بكلام واضح و عامى باستعمال الفاظ جنسية عامية . و الفيلم شغال في دماغك اوصفة . اوصف اللى في خيالك حركة حركة . بدقة شديدة جدا بادق التفاصيل. يعنى لما تتخيل انك حاطط ايدك على صدرها و بعدين حطيت الايد التانية على هانشها قول : و لفيت ايدي التانية و حاطيتها على هانشك او طـيـ*ك . حسب الكلمة اللى بتثيرها. مش تقول حاطط ايدي على صدرك و حطيت التانية على هانشك. فهمت ؟ الموشن . الحركة حسسها بالحركة.
اوصف الاحاسيس كلها بأنوعها الخمسة :
 اللمس و الشم و السمع و التذوق و البصر
حسيت للمسة ايدي على صدرك ارتحت اوى. تسئلها حاسة بنفسى الدافى على كـ*ك و انا بمصة ؟ لما تسئلها السؤال دة هاتبدا تحس بنفس افى فعلا على المهبلها فهلا و بعدين هايثار و ينزل سائل الاثارة .
ريحة نفسك هيجتنى – ريحة جسمك
صوتك و انتى بتتنفسي و الاااااة بتاعتك مجننانى
طعمك حلو اوي في بؤى . اوصف طعم كل عضو من اعضاء جسمها و هو في بؤك طعمة اية. عشان كدة بقولك أزأز و استطعم. عشان المذمذة دي بتحسسها انك مستمتع بيها اوى و انها حلوة اوى و تقدر نفسها اودام نفسها و تاخد ثقة في قدراتها  و جمالها و انوثتها .
حلمة صدرك لونها يجنن . صدرك شكلة حلو اوي . شفايف كـ*ك جميلة اوي.
نبرة صوتك :
ماتنساش ان الست تثار من ودانها. كدخل الست ودنها. مخيلتها تثيرها اة . اكيد. لكن الكلام اللى بتقولة عشان يثيرها لو اتقال بطريقى غير مثيرة مافهاش حنية و رقة و عطف ، مش هايجيب تنيجة.
صوت الاهات بتعتك يهيج الست جدا. مش الست بس هى اللى بتقول ااااااه. الرجالة فاكرة انها لما تقول ااة اثناء الممارسة الجنسية انها كدة هى الست . J لا طبعا. الاااة بتعتك كلها رجولة . ذكورة الااااااة بتعتك هى اللى بتهيج مراتك. يعنى مراتك لما تسمع صوتك و انتى هايج بسببها و تحس بيك جدا تثار اوى اوى عشان احساسك العالى دة و اندماجك دة و هايجانك دة هى السبب فية. حاجة حلوة صح؟ مش انت لما تلاقى مراتك مثارة جدا و تسمع الاااااهات بتاعتها و هى في ايدك زي الصلصال بتبقى راضى عن نفسك؟ حاسس انك ليك تاثير على مراتك و انها متاثرة برجولتك كتير؟ نفس الاحساس هى كمان بتحس بة لما تسمعك و انت بتقول ااااااه و بتعبر عن المتعة اللى انت حاسس بيها في عضوك و في جسمك منها. بسببها. و نوع في نغمات الاهات بتعتك زى ماهى كمان بتنوع فيها. ماتماريسش الجنس و انت ساكت. فايبريشن بس ماينفعش. بلاش سايلانت. على الصوت على الاخر. و عبر عن اللى انت حاسس بة جواك بسبب اللى بتعملة فيك. زى ما دة بيبستك دة كمان بيبسطها.
ازاى تبرمج مراتك على الكلام اللى انت عاوزة ؟
هى فعلا برمجة. و الكلمة دى مافهاش اى تقليل من شان الست . بالعكس . لان البرمجة بتحصل للعقل الباطن . موجودة في الرجالة و الستات. و احنا دلوقتى هانستعملها استعمال جنسي. بفيدك مع مراتك.
الاثارة بتحصل ازاى ؟
الكلام بيكون مرتبط باحاسيس جنسية . في البداية انا كنت بكلمك على مراتك في الاول و انت لسة ماتعرفش عن الكلام اللى يثيرها شئ. لسة بتكتشفة. ممكن تكون لسة خاطبها مثلا و مش عارف نظامها.
دلوقى دة مستوى اعلى متقدم شوية . هنا عاتتعلم ازاى تحدد الكلام اللى يثير مراتك و تخلية يثيرها فعلا. ازاى ؟
عاوز بس افهمك المبدأ الاول . لما تفهمة هاتعرف تنفذ. ه بسيط جدا و معروف و شي بيحصل بينا بس مش كلنا عارفين سببة اية. عارف لما تسمع اغنية تفكرك بحاجة حصلت لك زمان؟ هى دى. الاغنية لما سمعتها و فكرتك باللى حصل بعتتك لورا. حسستك بنفس الاحساس اللى كنت بتحس بة زمان في الموقف اللى مريت بة و انت بنسمع الاغنية.
لو كانت بتسمع الاغنية و انت حزين على حب ضاع منك. الاحساس اللى هايرجعلك دلوقتى لما تسمع الاغنية هايكون نفس الاحساس حتى بعد 20 سنة. دة مش عيب فينا. ولا معناة انك مانسيتش حبك القديم و لا انك مابتحبش مراتك. لا دى ببساطة طبيعة العقل الباطن. و هو اتبرمج على انة يسترجع الاحساس دة لما يسمع الكلام و اللحن دة في اى وقت . طب حصل دة ازاى؟ دة اللى هاشرحة دلوقتى و هاعلمك تعمل عملية الربط دى اللى حصلت بين الموقف و احساسة بالكلام و اللحن ، هاعلمك تعملة مع مراتك في السكس.
اللى حصل ارتباط بين الاحساس بتاع الموقف مع الكلمة و اللحن بتاع الاغنية . حصل ازاى؟ بيحصل امتى ؟ اية شروطة عشان يحصل؟
تكرار. بس. تكرار نفس الموقف باحساسة مع سماع نفس الاغنية بنفس المستوى من الاحساس كل مرة .
مش انت خلاص بقيت تحب تسمع الاغنية دي عشان كلمتها مرتبطة و مناسبة للموقف العاطفى اللى انت مريت بة؟ تحس ان المغنى بيغنى ليك انت . صح؟ عشان كدة بقيت تسمعها مل شوية و تعيد و تزيد فيها و بنفس احساسك. كل مرة تفتكر في نفس الحجات و تحس بنفس الاحساس. التكرار دة هو اللى بيعمل الربط. لو مش عاوز تفتكر ذكريات الماضى ماتسمعش الاغانى اللى كنت بتسمعها مان لما كنت بتمر بيها.
المعادلة اية: احساس عالى + حاسة من حواسك الخمسة + تكرار
هنا في مثال الاغنية الاحساس هو احساس خاص بالموقف بتاع الحب المفقود. حاسة من حواسك الخمسة هى السمع. و التكرار في سمع الكلمات و اعادتها على مسمعك.
في السرير مع مراتك ؟
احساس عالى اللى هو هايجانها + حاسة من حواسها الخمسة هى السمع + تكرار نفس الكلام كل مرة تنام معاها و هى هايجة
السر في قوة الارتباط دة اية؟ انك في البداية و انت في مرحلة البرمجة ،  ماتسمعهاش الكلام دة ابدا الا و هى هايجة. عشان مايتربطش غير باحساس الهيجان بتعها. لو سمعتها الكلام دة و هى مش هايجة تاثيرة هابقى ضعيف.
مرحلة البرمجة دى مدتها اد اية؟ فترة طويلة . يعنى كرر الكلام كل مرة تنام معاها فيها لمدة 7 مرات مثلا. بعد ماتتاكد ان البرمجة حصلت خلاص. تقدر تستعمل الكلام دة معاها و هى فايقة . ساعتها لما تروح لها المطبخ و هى مشغولة وسط شغل البيت و نفسك فيها ، قرب منها كدة و وشوشها في ودانها بلكلام نفسة نفس الجملة اللى برمجتها عليها بالحرف الواحد و قولها في ودانها بنفس نبرة الصوت الحنينة الرقيقة الى كنت بتقولها بيها و هى في السرير معاك، هاتلاقيها فجاءة و بدون مبالغة اعصابها سابت و يمكن ركبها تتهز و تلحقها في ايدك قبل ماتقع . لو عملت الارتباط صح حددت جمل محددة . كررتها كتير جدا. في اوقات الاثارة فقط. باحساس عالى جدا. هايبقى تاثيرها كدة. يعنى اللى هايحصلها انها لما تسمع منك الجملة بتعتك هاتسترجع نفس درجة الاثارة الجنسية اللى كانت عليها و هى في حضنك و بتاعك جواها ، طبعا دى درجة عالية جدا. و كان فيها المهبل بتعها في قمة اثارتة  و غرقان على الاخر – عشان كدة اللى هايحصل انك اول ماتقول الجملة في ودنها بوشوشة بنفس نبرة الصوت و الحنية بتاعة السرير مهبلها فجاة هايتحول . هايثار فجاة منغير اى مقدمات . حنفية افرازات مهبلية هاتنزل فجاة منها لان دة كان نفس مستوى هايجانها لما كانت معاك في السرير بتقولها الكلام دة. ساعتها في المطبخ هاتنام على الارض و تشتغل في ساعتها منغير اى مداعبة و تبقى بالنسبة لمراتك احلى مفجاة حصلت لها خلال ايامها الزوجية معاك. و مش هاتنسى اليوم دة ابدا. و كل ماتفتركة هاتثار. و هاتقول عليك جامد اوي. عشان عرفت تهيجها كدة بالقوة و السرعة دي في لحظة واحد بجملة سمعتهالها. الحلاوة الخاصة باللحظة دي عند مراتك سببها ان اليستات بتحب المفجات . و تحب انك تبقى عاوزها و مش قادر تستنى لحد متخلص اللى في اديها. لما تيجي تحكى لصحابها و تقولهم دة ماقدرش يصبر لحد ماخلص اللى في ايدي لدرحة اننا عمانا دة على الارض في المطبخ – دة قمة المتعة و النشوة و الاثارة الجنسية بالنسبة لمراتك. عشان كدة اليوم دة عمرها ما هاتنساة .
ازاى تهيج مراتك على ريحة برفانك ؟
نفس الفكرة الى فاتت. و انت في عز الممارسة الجنسية لما تشمها ريحة برفان رجالى هى اختارتهولك. و ماتشممهاش الريحة دي غير و انت في السرير معاها و بتاعك جواها. و متاحطش من البرفان دة و انت خارج معاها. تشممهولها بس و هى بتمارس الجنس معاك في عز اثارتها الجنسية. لما تكون اربت توصل لمرحلة النشوة. و تكرر الموضوع دة كل مرة تمارس الجنس معها كتير جدا. اصبر  كرر. و ماتحطش من البرفان دة ابدا ابدا و انت خارج سواء معاها اول لوحدك. يعنى ماتشممهاش ابرفان دة الا و انت بتمارس الجنس معاها و هى و فى قمة الاثارة الجنسية . و تعالى يوم تكون عاوزها و هى مشغولة . و هى واقفة على حوض المطبخ كدة شمها البرفان. ماشية تحت منخيرها كدة. هاتلاقى فجأة اعصبها سابت و وقعت في ايدك. انا كل امثلتى في المطبخ كمثال فقط على اساس ان دة اكتر مكان الست بتبقى مشغولة فية . ممكن تبعا و هى بتروق البيت .المهم انك تكون الحركة دي على سبيل المفجاة .
ازاى تهيج مراتك على مسكة معينة تمسكهالها في جسمها؟
نفس الفكرة. بس المسكة تمون مميزة جدا. يعنى مثلا تمسكها من صدرها اليمين بالحلمة . يعنى مسكة ايدك تكون على حتة من صدرها و الحلمة مع بعض بطريقة مميزة. و اليمين دايما. و اليمين بس هو الى تمسكة المسكة دي. او مثلا تمسكها من هانشها الناحية اليمين تقرصها فية براحة بحركة معينة . حدد الحركة و المسكة اللى تعجبك. كررها كتير و انت بتمارس الجنس معاها. بنفس الطريقة . نفس المسكة على المكان دة بالذات و تخصص المسكة دي للمكان دة بس. و بعدين تفاجئها بالمسكة دى في يوم كدة مايكونش على بالها انها تمارس الجنس معاك فية اصلا.






رسالة للستات الشاطرة:
طالما اريتي المقالة دي و فهمتيها ، مش محتاجة ان جوزك يقراها و لا حتى ياخد فكرة عنها.
 اختارى البرفان اللى يعجبك و اشتريهولة هدية و قولى لة البرفان جة عشانك بس ماتحطش منة غير لما اقولك. و ماتحوطش منة و انت خارج برة البيت. لو عاوزة تخبية في حتة غشان مايستعملهوش خبية. طلعية وقت الممارسة الجنسية و اطلبي منة يشممهولك بس لما تهيجي موت و هو بتاعة جواكى. و بعد الممارسة كل مرة خودية منة و شيلية بمعرفتك. و كررى الحركة دي بنفس الطريقة كل مرة . بعد عدد كبير من التكرار ، خرجية و اديهولة و قوى لة لما تحبي تهيجنى فجاءة و انا مشغولة عنك و مش هعارف تطولنى شممنى البرفان دة هاتلاقيتي تحت امرك غصب عنى ، مش هاقدر اقاومك ساعتها.
تقدرى ختارى جملة معينة انتى اللى تئلفيها ، جملة مثيرة جنسيا ، يعنى تحبي جوزك لما يحب يجيبك للسرير و انتى مشغولة يقولك اية مثير عشان يهيجك فجأة و ماتقدريش تقاومية ؟ جملة تنفع تتقال في السرير و هو بيمارس معاكى الجنس و في عز هيجانك يقولهالك. قولى لة على الجملة و بعدين و انتوا مع بعض لما تحسي انك على الاخر قولى لة قولى كذا ، قولى كذا ، قلى كذا – كذا دى كتبتها 3 مرات اقصد بيها تقوليها بالحاح مش تقولى 3 جمل مختلفة. و كرريرها كل مرة لكذا مرة ورا بعض. و لو قالك الكلمة دي برة السرير قولى لة لا الكلمة دى مش عاوزة اسمعها غير و انا في السرير مندجة معاك على الاخر. بعد التكرار بالطريقة اللى قلت لك عليها مرة كدة قولى لة لما تحب تثيرنى جنسيا فجاءة و انا مشغولة عننك قولى وشوشنى بالكلمة دى و قولهالى كانى نامية معاك في السرير هاتلاقيني وقعت في ايدك.
تقدرى تحدد المسكة اول الحركة اللى تحبي يعملهالك و انتى مشغولة عنة
اقولك حركة حلوة. مص الودن.خلى مص ودن من ودانك يكون مخصص للحركة دي. يعنى ساعة المداعبة مايمصش ودنك دى ابدا و لا برة السرير. خالص. يمصها بس لحظة ماتكونى مثارة جنسيا لدرجة رهيبة اثناء الممارسة قبل وصولك لمرحلة النشوة للحظات. اول ماتحسي انك جاهوة انة يمصهالك، و هو بتاعة جواكى قولى لة مصلى ودنى الشمال ، مصلى ودنى الشمال . . . و لو جة يمبصها وقت تانى بة السيرير او في الداعبة اطلبي منة انك مش عاوزة تحسي بلسانك علي ودنك دى الا و انتى هايجة موت معاة في السرير و قربتى تجيبيهم. و كررى كررى كررى . وبعدين لما تحسي انك كررتى كتير جدا جدا جدا ، مرة كدة قولى لة ، فاكر المصة اللى بتمصهالى في ودنى و احنا مع بعض في السرير اللى بحبك تمصهالى قبل ماوصل للنشوة على طول؟ لما جيت تمصهالى كدة برة السرير و في المداعبة كنت بقولك لا. دلوقتى مكن لما تعةوزنى اوى و انا مشغولة عنك تيجي و تمصلى ودانى المصة دي بنفس الطريقة هاتلاقينى اترميت في حضنك. بس بلاش تمصها في المداعبة . خليها برة السرير و قبل ماوصل للنشوة فقط.
احلى حاجة ان الست تعرف تاخد اللى هى عاوزاة من جوزها بذكائها لما يكون جوزها ماعندوش الثقافة الجنسية المطلوبة عشان تظبط مزاجها جنسيا. شقاوتك دى تجنن جوزك و تخلية ملهوف عليكي على طول.  




انا كنت خايف اقول المعلومات دى لحد لاحسن حد يستعملها استعمال في الحرام. بس ربنا شاهد و عارف اللى في نيتي انى بعلمك الحجات دى عشان تستعملها مع مراتك بس . ربنا يحمك و يحميها و يخليكم لبعض.


ردا على تعليق Politcal Person



هو بيقول انن الناس محتاجة وقت عشان تتعلم الحجات دي
ما دى مشكلة الرجالة انها محتاجة وقت تتعلم الحجات دي لكن عاوز اطمنك ان الستات المتجوزة بتاخد الكلام دة تطبقة في ساعتها.
 الست لما تكون متجوزة بقالها تلت سنسن او خمس سنسن بيصيب حياتها الجنسية ملل رهيب و متعتها بتكون في النازل. و بسبب العلاقة الروتينية اللى انت قلت عليها اللى سببها الاساسى انعدام الثقافة الجنسية عند الرجالة و الستات.
 طبيعي بتيقى عاوز طرق ترجع بيها لهيب العلاقة الجنسية بينها و بين جوزها و عندها اسئلة كتير محتاجة حد يجاوب عليها. اول ماتلاقى اجابة على اسئلتها و تتعلم حركة جديدة ترجع الحياة لعلاقتها الجنسية بتطبقها فورا و مابتستناش جوزها يعمل حاجة .
المشكلة في الستات انهم لسة على اديمو. فاكرين ان مجرد انها تبقى لابسة و نضيفة و على سنجة عشرة ان كدة جوزها هايروحلها . لكن دة مش نافع دلوقتى و مش كافى لتحريك مشاعر الراجل جنسيا لما يكون مشغول مثلا. و كمان دلوقتى الراجل عينة مفتحة على حجات تثيرة جنسيا بطرق مختلفة. فمجرد ان الست تلبس لة و تستناة دة مابقاش نافع. هى دى المعلومة اللى ناقصة الستات. دلوقتى  الموضوع محتاج من الست انها تروح لجوزها و تثيرة جنسيا لما تكون عاوزاة .
و طبعا دة يخلينا نتكلم عن نقطة الحياء اللى انت اثرتها – عشان تعرف – الست المتجوزة مابتتكسفش من جوزها. الست عندها اساليبها و حركتها اللى تثير بيها جوزها جنسيا. دة طبيعي فيها. مشطكلة الست ان لما تكون مش عارفة طرق تانية لاثارة الزوج بتحس انها مش عارفة تعمل حاجة. فبتثار نقطة الحياء لانها طبعا ماتقدرش و هى محبطة تروح لجوزها تقولة انا عاوزاك بقى ماتفهم. لكن اول الست ماتفهم طبيعة الراجل و اسلوب اثارتة جنسيا بطريقة متقدمة شوية عن مجرد انها تلبس و تستنى – المسئلة بترجع تانى لنطاق انوثتها فمبيبقاش عنها مشكلة انها تثيرة بانوثتها بالاساليب اللى اتعلمتها جديد و الحياء ساعتها مابيسببلهاش مشكلة لانها اصلا اتعودت على جوزها و اتعودت تقولة انا اتبسط منك.
 الست بس مشكلتها انها عاوزة تحس ان جوزها بيجيلها و بيشتاق ليها. دة اللى بيخليها تستناة. الحياء موجود بس مش لدرجة تمنع الست انها تتبسط جنسيا مع جوزها. دة اللى عاوز اوصلهولك.
 الست محتاجة دلوقتى تعمل حجات عشان تثير جوزها و تجرك مشاعرة من ناحيتها ، دة مش محتاج واحدة ماعندهاش حياء –  التست بطبيعتها كانثى بتعرف تعمل كدة عمدا مع الراجل و الراجل يثار جنسيا و مايعرفش ان مراتة فعلا عاوزاة و هى اللى تعمدت تثيرة. دى حركات الستات اللى الرجلة ماتعرفهاش. الست سهل عليها انها تلمح لجوزها بكلام جنسي سواء مباشر او متغطى و فى الاخر بيثار جنسيا.
بالنسبة  لالحركات و اسلوب المعاملة اللى الراجل محتاجها . لما الست بتفهمها مابيكونش صعب عليها تنفذة و حيائها مابيمنعاش عشان دى طبيعتها كست. و هى اخدت على جوزها خلاص . لما لست بتفهم ان جوزها عاوزها تبقى مثارة و تعبر عن اثارتها و تثيرة معاها بنوثتها و تتاكد ان اللى هاتعملة دة مش هايزعله منها بتعملة . المسئلة عند الست بتكون نقص في خبرة و ثقافتها عن الرجالة و طبيعتهم الجنسية. لما النقطة دي بتتحل مابيكونش للحياء اى علاقة بالموضوع. اى حدج متجوز لما يقرا كلامى هايفهم انا قصدى اية كويس.

احصل على نسختك المجانية من كتاب
الكلام المثير جنسيا للرجال و النساء
لطلب نسختك ارسل رسالة الى
محتويات الكتاب:
كلمات الرجال المثيرة للنساء و كيفية استخدمها.
و انت مع مراتك في الكافيتيريا
السكس فى التليفون مع مراتك
كلمات النساء المثيرة للرجال و كيفية استخدامه
اتمنى قراءة تعليق الرجالة و الستات على المقالة
اكتب رايك  في المكان المخصص هنا في اخر المقالة
طريقة ترك التعليق :
في التعليق باسم اختار مجهول
ثم اضغط على كتابة تعليق
لو عندك حساب في جوجل اختار حساب جوجل بدل ما تختار مجهول
يفضل ترك امضاء يوضح اذا كنت ولد ولا بنت مع ايميلك و لك الخيار في مسئلة ترك ايميلك

About these ads
تعليقات
  1. Anonymous قال:

    "نا كنت خايف اقول المعلومات دى لحد لاحسن حد يستعملها استعمال في الحرام. بس ربنا شاهد و عارف اللى في نيتي انى بعلمك الحجات دى عشان تستعملها مع مراتك بس . ربنا يحمك و يحميها و يخليكم لبعض. "الله يجزاك الف خير يا استاذ .. اهم شي نيتك وربي يعطيك العافية والصحة .. كلامك مرة مهم وليت لو اقدر ارسله لكل المتزوجين وافهمهم سر نجاح العلاقات الزوجية وعدم البحث عن الخيانة.. استفدت كثيرا من الموضوع وقريبا سيبدأ التطبيق

  2. Anonymous قال:

    begad enta mazagek ally awy wefayek gedaa bas matatebersh kalamy dah hogom bas ana ayz aaqol en mozam elnas mehtaga tteallem lefatra tawela kol elkalam dah mesh hatamell bekol eltoroq elenta oltha lan elelaqa ben elragell well set fe belladna elarabia fe elgalen rotenya gedaa we kaman bardo elly ando haiaa gamed yamel eh de moshkela fella momken yekon ando ragba laken hatlaky ando hawagez keeterpoliticalperson@yahoo.com allafekra iam aman

  3. Helmy قال:

    ما دى مشكلة الرجالة انها محتاجة وقت تتعلم الحجات دي لكن عاوز اطمنك ان الستات المتجوزة بتاخد الكلام دة تطبقة في ساعتها. الست لما تكون متجوزة بقالها تلت سنسن او خمس سنسن بيصيب حياتها الجنسية ملل رهيب و متعتها بتكون في النازل. و بسبب العلاقة الروتينية اللى انت قلت عليها اللى سببها الاساسى انعدام الثقافة الجنسية عند الرجالة و الستات. طبيعي بتيقى عاوز طرق ترجع بيها لهيب العلاقة الجنسية بينها و بين جوزها و عندها اسئلة كتير محتاجة حد يجاوب عليها. اول ماتلاقى اجابة على اسئلتها و تتعلم حركة جديدة ترجع الحياة لعلاقتها الجنسية بتطبقها فورا و مابتستناش جوزها يعمل حاجة . المشكلة في الستات انهم لسة على اديمو. فاكرين ان مجرد انها تبقى لابسة و نضيفة و على سنجة عشرة ان كدة جوزها هايروحلها . لكن دة مش نافع دلوقتى و مش كافى لتحريك مشاعر الراجل جنسيا لما يكون مشغول مثلا. و كمان دلوقتى الراجل عينة مفتحة على حجات تثيرة جنسيا بطرق مختلفة. فمجرد ان الست تلبس لة و تستناة دة مابقاش نافع. هى دى المعلومة اللى ناقصة الستات. دلوقتى الموضوع محتاج من الست انها تروح لجوزها و تثيرة جنسيا لما تكون عاوزاة . و طبعا دة يخلينا نتكلم عن نقطة الحياء اللى انت اثرتها – عشان تعرف – الست المتجوزة مابتتكسفش من جوزها. الست عندها اساليبها و حركتها اللى تثير بيها جوزها جنسيا. دة طبيعي فيها. مشطكلة الست ان لما تكون مش عارفة طرق تانية لاثارة الزوج بتحس انها مش عارفة تعمل حاجة. فبتثار نقطة الحياء لانها طبعا ماتقدرش و هى محبطة تروح لجوزها تقولة انا عاوزاك بقى ماتفهم. لكن اول الست ماتفهم طبيعة الراجل و اسلوب اثارتة جنسيا بطريقة متقدمة شوية عن مجرد انها تلبس و تستنى – المسئلة بترجع تانى لنطاق انوثتها فمبيبقاش عنها مشكلة انها تثيرة بانوثتها بالاساليب اللى اتعلمتها جديد و الحياء ساعتها مابيسببلهاش مشكلة لانها اصلا اتعودت على جوزها و اتعودت تقولة انا اتبسط منك. الست بس مشكلتها انها عاوزة تحس ان جوزها بيجيلها و بيشتاق ليها. دة اللى بيخليها تستناة. الحياء موجود بس مش لدرجة تمنع الست انها تتبسط جنسيا مع جوزها. دة اللى عاوز اوصلهولك. الست محتاجة دلوقتى تعمل حجات عشان تثير جوزها و تجرك مشاعرة من ناحيتها ، دة مش محتاج واحدة ماعندهاش حياء – التست بطبيعتها كانثى بتعرف تعمل كدة عمدا مع الراجل و الراجل يثار جنسيا و مايعرفش ان مراتة فعلا عاوزاة و هى اللى تعمدت تثيرة. دى حركات الستات اللى الرجلة ماتعرفهاش. الست سهل عليها انها تلمح لجوزها بكلام جنسي سواء مباشر او متغطى و فى الاخر بيثار جنسيا. بالنسبة لالحركات و اسلوب المعاملة اللى الراجل محتاجها . لما الست بتفهمها مابيكونش صعب عليها تنفذة و حيائها مابيمنعاش عشان دى طبيعتها كست. و هى اخدت على جوزها خلاص . لما لست بتفهم ان جوزها عاوزها تبقى مثارة و تعبر عن اثارتها و تثيرة معاها بنوثتها و تتاكد ان اللى هاتعملة دة مش هايزعله منها بتعملة . المسئلة عند الست بتكون نقص في خبرة و ثقافتها عن الرجالة و طبيعتهم الجنسية. لما النقطة دي بتتحل مابيكونش للحياء اى علاقة بالموضوع. اى حدج متجوز لما يقرا كلامى هايفهم انا قصدى اية كويس.

  4. Anonymous قال:

    كلامك ده لو الأزواج عملوه سيقل الطلاق والتعدد

أضف تعليق

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. تسجيل خروج   / تغيير )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. تسجيل خروج   / تغيير )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. تسجيل خروج   / تغيير )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. تسجيل خروج   / تغيير )

Connecting to %s